Část finančních prostředků na rozvoj společnosti byla použita z prostředků Evropského fondu pro regionální rozvoj a Ministerstva průmyslu a obchodu ČR a Moravskoslezského kraje, které společnost získala za své stabilní působení na trhu a dlouhodobý růst.
Audiovize pro ZK Design
Výzva č. 0387 – Kreativní vouchery, charakteristika hlavních cílů projektu: Cílem projektu je vytvoření multimediální prezentace značky ZK Design a podpora personální situace společnosti
Úspora energie ZK Design a.s.
Číslo a název prioritní osy OP PIK: PO-3 „ Účinné nakládání energií, rozvoj energetické infrastruktury a obnovitelných zdrojů energie, podpora zavádění nových technologií v oblasti nakládání energií a druhotných surovin“
Posílení autonomní obousměrné komunikace výrobního procesu ve společnosti ZK Design a.s.
Číslo a název prioritní osy OP PIK: PO 2 „Rozvoj podnikání a konkurenceschopnosti malých a středních podniků“
Podnikové vzdělávání zaměstnanců II - ZK Design a.s.
Charakteristika hlavních cílů projektu: Zvýšit odbornou úroveň znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků a soulad kvalifikační úrovně pracovní síly s požadavky trhu práce, Zvýšit adaptabilitu starších pracovníků.
Digitalizace společnosti ZK Design a.s.
Cílem projektu je díky novým pořízeným technologiím zpřesnit, zmonitorovat a zefektivnit procesy výroby v ZK Design a.s. tak, aby došlo k posílení autonomní obousměrné digitální komunikace výrobního procesu v rámci celé společnosti.